DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 03.05.2020 09:23:20 

Nehtové studio " Sindy "

Reklamace

 

                                                         

                                        REKLAMACE NEHTOVÉHO STUDIA "SINDY"

               
     

      Nárok na reklamaci estetického vzhledu upadá po odsouhlasení a zaplacení služby.

      Na Vámi mechanicky poškozené nehty se reklamace nevztahuje.

      Na reklamaci je brán zřetel do 24 hodin od modeláže a doplnění.

      Pokud dojde k tzv. odchlipu hmoty od přírodního nehtu je možná reklamace pouze do 24 hodin od modeláže a doplnění. Pokud by  práce nebyla dobře provedena a meteriál by nebyl dobře polymerizován, projeví se tato vada ihned!

       Je nutné mě informovat o vašem zdravotním stavu před provedením služby, protože na poždější reklamaci nemůže být brán zřetel.

 

                                Zavolejte a domluvte si termín na reklamaci či případnou opravu.
 
 
 
 
 
 
 
                  VÁŽENÉ ZÁKAZNICE CHTĚLA BYCH VÁS POPROSIT:
 
 
 
  • Buďte prosím tolerantní a pochopte, že časy jsou pouze orientační. Malé zdržení může vzniknout např. i tím, že jste objednané 3-6 týdnů předem na doplnění, ale příjdete třeba s několika zlomenými nehty. Doba práce se tak automaticky prodlouží a tím se posunou ostatní objednávky.
  • Zároveň se snažte dodržet termín a hodinu vaší objednávky ať zdržení nezapříčiníte vy svou nedochvilností.
  • V případě, že se nemůžete dostavit ve vámi objednaném termínu, dejte mi prosím co nejdříve vědět. Domluvíme si náhradní termín a zároveň neblokujete ostatní zákaznice.
  • Zkontrolujte si odvedenou práci v salónu, abych případné nedostatky mohla odstranit ihned na místě a nedošlo později ke zbytečnému nedorozunění.
  • Nezvedejte prosím své mobilní telefóny v průběhu provádění nehtové modeláže. Pokud vytahujete ruce z UV lampy během polymerizace, může to mít za následek špatnou přilnavost materiálu a vzniku tzv. odchlipu.
  • Dbejte prosím mých pokynů a rad při běžné práci s nehty.
  • Ptejte se ihned, pokud vám není něco jasné nebo vás něco zajímá.
 
                 Tyto informace jsou uvedené proto, abychom se vyhnuly případnému nedorozumění.
                                          Doufám, že budete spokojené a rády se budete vracet.
 
 
 
                                                                                                                                              Andrea Krupičková
                                                                                                                                          Nehtové studio "SINDY"
 
 
 
 
 
 
 
                                                     imageimageimageimageimageimageimageimageimage